Ναούμ Γεώργιος

Διευθυντής Παθολογικής Κλινικής Ιατρικού Κέντρου Αθηνών

Εγκύκλιες σπουδές στη Σούρπη και Σχηματάρι Θηβών. Απέκτησε το πτυχίο της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 1979. Στρατιωτική θητεία στην Αεροπορία (1971 – 1973). Ολοκλήρωσε την ειδικότητα του Ειδικού Παθολόγου στο νοσοκομείο Ν.Ι.Μ.Ι.Τ.Σ, όπου και ξεκίνησε την διατριβή για την απόκτηση του τίτλου διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αθηνών

Διετέλεσε θεραπευτής στο Νοσοκομείο “Υγεία” μέχρι το 1990 και στη Γενική Κλινική Αθηνών ως το 1999. Το 2000 ανέλαβε Διευθυντής Παθολογίας στην Κεντρική Κλινική Αθηνών, Διευθυντής της Β΄ Παθολογικής Κλινικής στο Νοσοκομείο “Ερρίκος Ντυνάν” έως το 2006 και από το 2007 είναι Διευθυντής Παθολογικής Κλινικής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών. Έχει σημαντικό επιστημονικό και ερευνητικό έργο, Εργασίες, Δημοσιεύσεις, Ανακοινώσεις κλπ. Το σημαντικότερο έργο του είναι η επιστημονική μελέτη και έρευνα, με την οποία ανακάλυψε τη συσχέτιση σειράς συμπτωμάτων όπως Κεφαλαλγία, Ζάλη, Χρόνια Κόπωση, Ραχιαλγία κ.λ.π. με γαστρεντερικές διαταραχές

Οι παγκοσμίως πρωτότυπες αυτές μελέτες δημοσιεύθηκαν στο Πανελλήνιο Συνέδριο Γαστρεντερολογίας το 2008 και στο παγκόσμιο συνέδριο ALGOS 2009. Η έρευνα αυτή τον οδήγησε να οργανώσει και να δημιουργήσει το πρώτο στο κόσμο ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΦΑΛΑΛΓΙΑΣ – ΖΑΛΗΣ – ΚΟΠΩΣΗΣ. Το ευρηματικό και διεισδυτικό του τάλαντο επιβραβεύτηκε με δύο διπλώματα Παγκόσμιων Πατεντών με Αριστεία, που αφορούν σε δύο Ιατρικές συσκευές θεραπείας και πρόληψης νόσων του Αναπνευστικού. Η πρώτη με την επωνυμία “ΘΑΛΑΣΣΑ” (THALASSA) χρησιμοποιεί το θαλασσινό νερό με ευρηματικό και καινοτομικό τρόπο για την θεραπεία νόσων των παραρρηνίων κόλπων (Ιγμορίτιδα, Μετωπιαία κολπίτιδα κλπ). Η δεύτερη με το όνομα “ΑΤΜΟΣ” (ATMOS) αφορά σε ιατρική συσκευή νεφελοποιητή, για θεραπεία νόσων του αναπνευστικού (Βρογχικό άσθμα, ΧΑΠ, Καρκίνος κλπ) και την πρόληψη των νόσων αυτών με την χρήση αφεψημάτων της Ελληνικής Γής. Από μικρή ηλικία δίνει σημάδια ανήσυχου πνεύματος, με στοιχεία φιλοσοφικής προσέγγισης της ζωής, χαρακτηριστικά που τον ακολούθησαν σε όλη του τη ζωή τόσο στην Ιατρική Επιστήμη όσο και στην Μουσική και τον ώθησαν σε σημαντικά επιστημονικά και καλλιτεχνικά επιτεύγματα. Σε ηλικία μόλις 6 ετών ψάλλει στον Ιερό Ναό της Αναλήψεως στο πλευρό του πατέρα του, του καλλικέλαδου Παππά – Δημήτρη Ναούμ. Διαπρέπει επίσης στο χώρο της ψαλτικής τέχνης και ως σολίστας, χοράρχης και ως πρωτοψάλτης στον Ι.Ν. Άγιος Ελευθέριος Άρεως. Επιδίδεται στη μελέτη της Βυζαντινής Μουσικής και λαμβάνοντας υπ΄όψιν ότι, το μουσικό αυτό είδος απετέλεσε και αποτελεί ως απότοκος της Αρχαίας Ελληνικής την μήτρα του μουσικού πολιτισμού Δύσης και Ανατολής, οδηγήθηκε στην αναζήτηση τρόπων παρουσίασής της, που θα την καθιστούσαν πλέον θελκτική και στους απαιτητικούς σήμερα νέους. Το 2000 δημιουργεί την ΜΚΟ, “Τέττιξ”(τζιτζίκι) με την οποία εργάζεται συστηματικά για τη δημιουργία νέου ορίζοντα για την ελληνική διαχρονική μουσική, αναδεικνύοντας την βυζαντινή, δημοτική, λόγια και λαϊκή. Το 2005 υιοθέτησε το ιστορικό Σχολείο Παραδοσιακής Μουσικής “Αριστείδης Μόσχος” και σήμερα λειτουργεί ως Ωδείο “Τέτιξ – Αρ. Μόσχος” στην Πλάκα, ως το πρώτο Ωδείο της χώρας μας με ανατολική φιλοσοφία

Συγγραφέας των 5 σημαντικών έργων, το 1996: το “Ετος Μηδέν” στο Θέατρο “Ακροπόλ” με τη συμμετοχή χορωδών, ορχήστρας και των ηθοποιών Μ. Βαλάση και Χρ. Τσάγκα. Το 1999, “Βυζαντινή Ραψωδία” στο θέατρο Παλλάς. Το 2000, το “Ετος 33″στο Ακροπόλ, σε σκηνοθεσία Λ. Ξανθόπουλου και με τη συμμετοχή χορωδών ορχήστρας και των Ε. Βιτάλη και του Χρ.Τσάγκα. Το 2003, το “Θείο Πάθος και Άνθρωποι”, Ακροπόλ σε σκηνοθεσία Ν. Περέλη, συμμετοχή χορωδών ηθοποιών, ορχήστρας της Γλυκερίας και του Ν. Τσακίρογλου. Το 2004, το “1922 Η Νύχτα της Φωτιάς” στο θέατρο Ιλίσια Ντενίση ένα ρέκβιεμ της Μικρασιατικής Καταστροφής, σε σκηνοθεσία Ν. Περέλη με τη συμμετοχή ορχήστρας και 20μελούς θιάσου τραγουδιστών ψαλτών και ηθοποιών

Έλαβε το δίπλωμα ευρυσιτεχνίας από το Υπουργείο Εμπορίου και Ανάπτυξης για την κατασκευή του “Ισοκράτη”, ένα μικρού μεγέθους ηλεκτρονικό όργανο Βυζαντινής Μουσικής που αναπαράγει φωνές ψαλτών – ισοκρατών, και το οποίο συνοδεύει (ισοκρατεί) τους ψάλτες κατά την εκτέλεση των ύμνων, παρέχοντας μεν εξαιρετική βοήθεια και εμπλουτίζοντας δε την ερμηνεία των ψαλτών και εξασφαλίζει πλούσιο και επιβλητικό αρμονικό μουσικό άκουσμα. Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ιεροψαλτών Ελλάδος (ΟΜΣΙΕ) σήμερα επιδίδεται με ζήλο στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης της Ελληνικής Μουσικής σε συνεργασία της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Μητροπόλεων της Ελληνικής επικράτειας